![]() |
#1761 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Почему со временем смартфоны начинают подлагивать?
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=T_riJhLkzOA |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1762 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1763 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Сколько ОЗУ нужно смартфону? и почему Айфоны не лагают
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=bM5rG0nvYII |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1764 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1765 | |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
P.S. В першу чергу все залежить від автомобіля. Можливо я б не відкидав і варіант на електронному регуляторі , як наприклад реалізовано в фіатах скудо. Головне без фанатизму,щоб не калічити торпеду і автомобіль вцілому ну і звичайно не наробити пожежі через економію. Последний раз редактировалось kotiaj; 25.07.2017 в 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1766 | |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
Я теж думав про електронний регулятор,але схеми в інтернеті дуже заморочливі.Та і переробляти треба перемикач. Я думаю поки поставити саморобний.Та паралельно можливо поставити охолоджувач с ПК. Дякую за пораду. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1767 | |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
p.s. А фото оригінального справного не можна викласти? Якесь дуже простеньке. Витравити нову плату не проблема, хотілося б те що вигоріло побачити. Последний раз редактировалось kotiaj; 25.07.2017 в 22:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1768 | |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
Проробило багат років.Скоріше усього згоріло із-за того,що погано та дуже повільно запускався САМ двигун пічки(примерзли лопасті),внаслідок чого виник великий пусковий ток. Сам резистор зроблен з 3-х шарів.: Перший-алюмінева пластина,другий-ізолюючий шар(щось схоже на клей),третій-стрічка з металу(який-не знаю,та мабуть ніхром,чи щось схоже на нього).Так що витравити не вийде. Тепер по схемах на польовиках.То що буде приймач шуміти,не біда.Можно вирішити шляхом постановки фільтру.Але ціна самого пристрою буде ВАГОМОЮ. Я тільки недавно переробляв електроніку на АКПП.Купував 2 силових транзистора на 25А з коєф.посилення до 250.Ціна одного 35 гр.(Космодром).Та ще Нова Почта -35 гр. А на мосфетах вийде ще дорожче. Треба ще поміркувати.Та якщо побачиш де схему,скинь ссилку. В Мене є десь з десятка два PNP та NPN Дарлінгтоновських транзисторів,подивлюся,може з них щось можно зробити.(В каскаді до 3-4 шт.). Ну а то що зробив-нічого не коштує. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1769 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
А выглядело НОВОЕ где-то ТАК:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1770 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Хочу попробовать взяв за основу вот такую схему.
Только транзисторы хочу совместить для увеличения мощности,по типу,как на фото 2. Короче,что-то намудрю. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1771 |
Модератор
![]() Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,452
Сказал(а) спасибо: 3,078
Поблагодарили 6,486 раз(а) в 3,159 сообщениях
Вес репутации: 70 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
поставь с печки ВАЗа 2101-2107,вечный резистор.Всё сгорит,резистор останется
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1772 |
Модератор
![]() Регистрация: 18.06.2011
Ресивер: все
Адрес: украина
Сообщений: 5,452
Сказал(а) спасибо: 3,078
Поблагодарили 6,486 раз(а) в 3,159 сообщениях
Вес репутации: 70 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1773 | |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
В принципе ТО,что Я собрал,работает,не найду,поставлю ЭТО. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1774 |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1776 |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Регулятор скорости вентилятора автомобильной печки
http://meandr.org/archives/30096 Від себе : кнопки "+" та "-" можливо буде важко знайти в темноті ,а світлодіодна лінійка трохи буде мозолити очі(імхо, забагато честі ), але в принципі, якщо справиться з поставленою задачою , то рішення прикольне. |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1777 | |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
Я так понял,что нужна ещё программа для работы. Я думаю,что моей старушке сойдёт что нибудь попроще. А вот и фото "старушки-Ренушки".Пора бы давно на свалку,но пока не хочет.Велико стремление к жизни.Двигатель 1,4,карбюратор "ВЕБЕР",коробка Автомат 3-х скоростной с двумя соленоидами в управлении.Да и качество деталей ,честно говоря,вызывает восхищение.Сейчас так не делают. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1778 | |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
![]() Мені електронне управління більш подобається за ніхромове павутиння. В статті є архів з прошивкою. В "старушці" можна щось і кулібінічати. В нових машинах це яксь не по фень-шую. |
|
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
![]() |
#1779 | |
Супер-Модератор
![]() Регистрация: 26.09.2011
Ресивер: Toshiba 007
Адрес: Dneprstone
Сообщений: 9,541
Сказал(а) спасибо: 7,591
Поблагодарили 17,110 раз(а) в 7,036 сообщениях
Вес репутации: 82 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Цитата:
Тепер "Мозок" можна відключити і включати перемикач швидкості як у звичайному авто,та у посиленному режимі,включаючи зразу оба клапана-соленоїда.(Це дуже виручає на слизькій дорозі та в умовах поганої дороги). За схему ДЯКУЮ.Ще раз подивлюся на додатки.Може там ще є Lay-додаток плати. Шкода,закінчилося хлорне залізо.Пробував травити у солі з купоросом,получилося повне гівно.Лак роз'їло,а платі хоть щоб. А азотноі к-ти зараз ніде не купиш. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1780 |
Гуру
![]() Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
На сайті є фото з розміщенням компонентів - вже простіше при розробці плати в лайоті.
Якщо мідний купорос якісний (колись раніше користувався крупнокристалічним темно синього кольору) , то травить швидше хлорного заліза ...але при двох умовах : температура розчину повинна бути якомога вища в межах можливого і плата постійно рухаєтьсяв розчині . Я розводив компоненти травильного розчину кип'ятком і постійно крутив плату спеціальним редуктором з якогось древнього копіювального апарата (або вручну). При пропорціях: на 1л води 4 повні ст.ложки солі та 2 такі ж самі ложки мідного купоросу - травиться приблизно 10...15 хв. p.s. колись пробував травити якоюсь голубуватою пудрою під назвою на пакеті "Мідний купорос" , результат отримав - "гірше не буває", чиста вода мабуть краще б витравлювала . |
![]() |
![]() |