Окисляются клеммы на аккумуляторе автомобиля
[B]Для этого современный авторынок предлагает несколько эффективных решений...
Саме ефективне і дешеве рішення - це змазати виводи АКБ та клеми (точніше, поверхні що стикуються і контачать між собою) тоненьким шаром технічного вазеліну або нігролу ( тільки не плутати з "отработкою", яка нічого смільного з нігролом не має). Про всякі окисли і без різних фетрових шайб забудете раз і назавжди. Це давно-давним вже перевірено особисто. Правда зараз під виглядом нігролу часто продають всяку жижу, яка також до справжнього нігролу не дуже подібна.
Бюджетний "ремонт" вихлопної труби автомобіля.
На деякий час ,до заміни, як "швидка допомога".
Ремонтував вихлопну десь як з два місяці тому.Трубі майже 30 років, на старому Рено.
Проводити заміну на морозі щось було не "камільфо", тому вирішив на деякий час поставити саморобну латку.На диво-держиться до теперішнього часу. Як робив.
1:
Шматок склотканини промазав силікатним клієм, та промотав по колу трубу у місті дефекту. Потім зверху обмазав замазкої з такого складу:
Клій силікатний (або рідке скло)+ асбест порошковий (можна замінити порізаними шматочками склотканини)+ трохи цементу М500.
Після обмазки дав протриматися десь одну добу. Ціна ремонту майже "0".Все було дома. Буде тепло-подивлюсь, чи заварити, чи заміна труби у повному складі.
__________________ Don't trouble trouble until trouble troubles you
Последний раз редактировалось RW011; 24.03.2024 в 12:41.
Причина: Помилка
Який потрібен вогнегасник для авто: вимоги У магазинах можна знайти 4 види ручних перезаправних пристроїв: вуглекислотні, порошкові, емульсійні, повітряно-пінні. Для авто годяться перші 2 варіанти, оскільки тільки вони здатні загасити вогонь в салоні, паливо, що горить і електричні компоненти авто. Про ці «здібності» повідомляють буквені позначення класів вогнегасних речовин, які вказані на корпусі:
1:
A — тверді матеріали: гума, пластик, штучна шкіра, дерев'яні елементи салону; B — паливно-мастильні матеріали, дизельне паливо, бензин; C — природний або піролізний газ; E — проводка, електрообладнання під напругою.
Згідно з українськими ПДР, в легковому автомобілі необхідно возити порошковий або вуглекислотний вогнегасник з мінімальним об'ємом вогнегасної речовини не менше 2 л (кг).
1:
Стрілка манометра повинна вказувати на зелену зону, що говорить про справність вогнегасника і нормальний рівень тиску. Якщо стрілка спрямована на жовту або червону зону, апарат слід віддати на перевірку або перезаправити. Рекомендований міжповірочний період для порошкових моделей — 1,5 року, для вуглекислотних — 4–5 років.
Важливо: вогнегасник знадобиться для гасіння невеликих ділянок, які перебувають на відносному видаленні від палива. Палаючий бензобак гасити вкрай небезпечно, оскільки в будь-який момент може бути вибух.
-------------------------------------------------------------------------------------- Як працює вогнегасник Порошковий має сталевий корпус, горловина якого закрита кришкою з запірно-пусковим пристроєм (важіль або кнопка), соплом, чекою, пломбою і шлангом. Всередині знаходиться заряд (порошок) і робочий газ, який закачується безпосередньо в корпус або балон. У будь-якому апараті є сифонная трубка, по якій вогнегасна речовина подається назовні.
Принцип дії:
1:
коли користувач наводить в дію запірно-пусковий пристрій, газ створює надлишковий тиск. Витіснений газом порошок піднімається по сифонній трубці і виходить під тиском з сопла або насадки шланга у вигляді щільної піни. Тривалість подачі — 10–20 секунд.
Конструкція вуглекислотного апарату відрізняється лише відсутністю сопла на кришці і наявністю широкого розтруба на кінці шланга. Всередині знаходиться двоокис вуглецю CO2 в зрідженому вигляді, який витісняється надлишковим тиском по сифонній трубці.
Принцип дії:
1:
під час активації запірно-пускового пристрою CO2 переходить в твердий стан і виходить назовні у вигляді холодної снігоподібної піни (температура до –70), яка перекриває доступ кисню до вогнища спалаху. Тривалість подачі речовини — 10–20 секунд.
Важливо:
1:
для гасіння вогню необхідно зірвати пломбу, висмикнути чеку, направити сопло на палаючу ділянку і натиснути (або підняти) на важіль або натиснути на кнопку.
__________________ Don't trouble trouble until trouble troubles you
В продолжении темы о работе со сканером ошибок (см.п.71,74)
Расшифровка кодов ошибок OBD 2 на русском языке Начиная с определенного момента, все производители перешли на общий стандарт диагностического разъема в производстве своих автомобилей, этим стандартом стал OBD 2.
Соответственно если автомобили имеют одинаковый диагностический разъем, то и коды ошибок будут одинаковы как для тойоты, так и для опеля, митсубиси и других марок. Для того, чтобы понять, какой элемент автомобиля неисправен, достаточно иметь под рукой расшифровку кодов ошибок OBD 2 на русском языке. Ниже вы найдете расшифровку каждого символа в коде ошибки, а также полную таблицу с расшифровками всех кодов неисправностей.
Посимвольная расшифровка кода неисправности OBD 2
1:
Первый символ – буква, обозначает блок неисправности:
B – кузов;
C – подвеска;
P – двигатель (ЭСУД, КПП);
U – шина обмена данными.
Второй символ – цифра, тип кода:
0 – SAE (стандартный);
1,2 – OEM (заводской);
3 – зарезервировано.
Третий символ – цифра, система:
1, 2 – топливная система;
3 – система зажигания;
4 – снижение токсичности отработавших газов;
5 – холостой ход;
6 – ЭБУ (ECU) или его цепи;
7, 8 – трансмиссия (АКПП).
Четвертый и пятый символ – цифры, непосредственно код ошибки.