Показать сообщение отдельно
Старый 25.02.2025, 21:11   #156
kotiaj
Гуру
 
Регистрация: 27.04.2007
Ресивер: відсутні
Адрес: rv.ua
Сообщений: 2,528
Сказал(а) спасибо: 2,132
Поблагодарили 3,136 раз(а) в 1,589 сообщениях
Вес репутации: 45
kotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспоримаkotiaj репутация неоспорима
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от RW011 Посмотреть сообщение
Проверка начала и конца обмоток трансформатора (электродвигателя).
Быстро проверить состояние обмоток трансформатора, а также начало и конец обмоток очень удобно на мультиметре Atmega 328 (LCR-4) в режиме -"проверка индуктивности".
Я проверяю в режиме последовательного соединения...
Звичайним мультиметром в режимі вольтметра змінного струму також не важко, але треба подати напругу на первичку (але не обов'язково 220В і не обов'язково на первичку...тут можна довго розказувати). Дві обмотки з'єднати послідовно і заміряти напругу. Якщо напруга дорівнює сумі напруг двох обмоток, то включено (умовно) поч.-кін.-поч.-кін. Якщо отримуємо різницю напруг (при ідентичних обмотках отримуємо щось біля 0В) - значить підключення в протифазі - також без проблем робим висновки що є що.
На рахунок паралельного з'єднання двох обмоток, намотаних не одночасно, в різних місцях або й шарах вікна, то практично нереально зробити їх ідентичними, і в результаті та що має чуть більшу напругу буде підвантажувати іншу обмотку. Різниця навіть в десяту долю вольта може значно підвантажувати трансформатор в режимі х.х., знижуючи його ККД і нагрівати.
kotiaj вне форума   Ответить с цитированием
4 пользователя(ей) сказали cпасибо: