Цитата:
Сообщение от finbush
оце так!
я щось пропустив з яких пір опсоси потребують мій паспорт, фото, код для придбання номеру!?
це як в раші тепер?

|
Це в Них вже давно,запровадили десь з 2018 р.
Один номер в Мене ще старий,
без регістрації,більш ніж 15 років,коли був ще Укртелеком.
А з 2018 р. вони усі картки почали реєструвати.
В Лютому 2019 р.Я купував 2 номери (вже сімки нового зразку 3 в одному).Так мало того,що запросили пачпорт та ще бігав у Приватбанк щоб оплатити, бо налом не приймали.
Це було пов'язано з тим, що 3 Моб був дуже привабливим для ЗК і його часто використовували для усяких злочинних вчинків.
Так що нічого страшного.....
Тільки на питання про підтримку зв'язку поки ніякого пояснення ніде не було.

------------------------------------------------------------------------
Але ЩО у Них привабливе.Можна цілий рік не користуватися послугами, гроші на картці зберігаются.Коли потрібно,можна користуватися послугами
навіть без актівації тарифу,тільки ціна буде вище.Або підключити той же
Грін наприклад за 35 гр.у місяц.Правда там по цьому тарифу дають 2 Гб ін-ту.Зв'язок голосом в мережі безмежний.