[QUOTE=Anthrax;493298]В мене свинцевий ДНЕПР, років йому 6-7, точно не пам"ятаю. Стаж солідний, розумію. Тримає і крутить, це поки що, Жигулі 2106, по вольтметру китайському вбудованому 12,4 вольт твердих. Питання от в чому: чому від звичайного ще савецкаго зарядного, транс і 4 діоди, для 12 та 6 вольт, заряджається до 15-16 вольт. Потім сам сідає до звичних 12,4 вольт. Зарядка струмом 2-2,5А, паде чітко до 0.5А, колись і нижче.
Чому зарядка йде аж до 15 Вольт - не можу зрозуміти...раніше так не було. Щільність електроліта вроді привів в норму, ну трохи вище - зима йде.
По всей вероятности происходит сульфатация пластин, одним из показателей повышенное напряжение 15В на аккумуляторе и падение до 12,4В, это порядка 70 процентов, а должно быть 12,7-12,8В. Плотность электролита доводят при полностью заряженном аккумуляторе
(Жигулі 2106, по вольтметру китайському вбудованому 12,4 вольт твердих) не понятно что это, если напряжение бортовой сети то мало, необходимо 13,8-14,2 В. Хуже для аккумулятора не будет если сделать цикл десульфурации аккумулятора.
|