Показать сообщение отдельно
Старый 28.11.2022, 18:20   #6
sergeyss9
Профи
 
Регистрация: 24.10.2012
Ресивер: Amiko Alien 8900
Сообщений: 791
Сказал(а) спасибо: 433
Поблагодарили 1,157 раз(а) в 545 сообщениях
Вес репутации: 29
sergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущееsergeyss9 обеспечено прекрасное будущее
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от kotiaj Посмотреть сообщение
перефразовуючи Станіславського, скажу: не вірю що навіть ідеальна 100А.год автомобільна свинцева АКБ зможе годину пропрацювати з розрякою бльш ніж 80А (при 1 кВт навантаженні на інвертор). Щось мені здається що з таким навантаженням напруга АКБ впаде до критично допустимої хвилин за 10
Зарядити АКБ в рази довше, ніж вони встигають розрядитися, і тому не завжди є можливість поновити заряд. Раз покористувався інвертором, а при другому чи третьому відключенні світла чекає повний облом. Значить треба мати в запасі 2...3 аккумулятори.
Але прості користувачі не завжди це розуміють і вигрібають з магазинів мох і болото, надіючись на "панацею" у вигляді інвертора.
От якщо куплю нормальний акумулятор - проведу такий експеримент .Майже на всіх інверторах нижня межа відключення 10 в - а це вже дуже глибокий розряд . На жаль все нормальне розібрали а залишились тільки кальцієві акумулятори а AGM фінансово не потягну ...
sergeyss9 вне форума   Ответить с цитированием
Пользователь сказал cпасибо: